הבדים של השמיכות והמצעים שלנו נעימים, רכים ומלטפים כל כך. 

אני שומעת כל כך הרבה תגובות משמחות על הבדים- שאתן כל כך אוהבות אותן, שהקטנטנים מבקשים רק אותם, ושהם הכי נעימים שהיו לכן.

אז מה זה הבד הרך הזה? ומה מיוחד בכותנה שלנו? 

אז הבד שלנו נבחר ומיוצר בקפידה- מכותנה סרוקה, שעוברת בסיום התהליך טיפול נוסף ומיוחד שהופך אותה לרכה כל כך. זה בקצרה. למיטיבות לכת, יש הסבר מעמיק יותר.

מוכנות? אסביר קודם על תהליך ייצור כותנה, ועל כותנה סרוקה:

תהליך ייצור של כותנה מתבצע באופן הבא: הכותנה נקצרת, עוברת תהליך ניקוי בו מוסר לכלוך וזרעים, ולאחר מכן היא מוברשת. ההברשה מפרידה את הסיבים ומסדרת אותם, כך שכולם מונחים באותו הכיוון.  בשלב זה, בהליך קונבנציונלי, מסחררים את סיבי הכותנה הגולמית לתוך חוט.


בתהליך הכנת הכותנה הסרוקה, הסירוק הקפדני מתבצע עוד לפני הסחרור לחוט. בתהליך סירוק זה, נעשה שימוש במברשות מיוחדות ומובחרות בכדי לסרק את הכותנה, לנקות אותה ולהסיר סיבי כותנה קצרים יותר ואיכותיים פחות. לאחר טיפול מיוחד זה, נשארים רק סיבים ארוכים ומשובחים, מיושרים ושווים באורכם – את הסיבים הללו מסחררים לחוט וכך נוצר מוצר משובח ואיכותי יותר. 


הבדים של המצעים שלנו, הם גרסה איכותית ורכה יותר של כותנה סרוקה.

לאחר התהליך שעוברת הכותנה הסרוקה , הבדים שלנו עוברים טיפול נוסף שמעניקים להם את המגע הייחודי שלהם. הטיפול גם מאריך את חיי הכותנה בכביסה ואת איכויות ההדפסה עליה, כך שהצבעים יציבים, ואינם דוהים. 

התוצאה של הטיפול הנוסף הזה, היא כותנה סרוקה עם איכויות משבחות יותר, עמידות יותר ורכות ממכרת שאי אפשר להפסיק ללטף.


תודה שאתן בוחרות באיכות בלתי מתפשרת וייצור מקומי.

שיהיה לכם לילות קסומים ורכים של התכרבלות משותפת ומפנקת.